Kas geba remdamasis sena atrasti nauja, vertas būti mokytoju.
Konfucijus

 
Gaukite naujienas

 

El.paštas
 
V1011 PARDAVIMŲ TELEFONU MEISTRIŠKUMAS Spausdinti El. paštas

Seminaro tikslas:  vystyti aktyvaus pardavimo telefonu įgūdžius ir kompetencijas; suteikti aiškų supratimą, kas yra profesionalus pardavimas, kokie faktoriai lemia greitesnį pardavimą ir didesnį sėkmingų pardavimų skaičių, suteikti įrankius asmeniniam tobulėjimui.

Seminaro nauda:
Kartu rasime atsakymus į svarbiausius pardavimo personalui kylančius klausimus:
Kaip tinkamai bendrauti telefonu?
Kaip įveikti savo baimes?
Kaip valdyti “šaltus skambučius”?
Kaip išgirsti, apie ką galvoja klientas?
Kaip pristatyti produktą, kad jį nupirktų?
Kaip valdyti prieštaravimus ?
Ar galime parduoti daugiau esamiems ir naujiems klientams?
Kaip suskurti “savo  pardavimo formulę”?

Seminaras skirtas: pažengusiems pardavimų specialistams, norintiems pagilinti pardavimų įgūdžius. 

Mokymo metodai: situacijų modeliavimas;grupinės ir individualios užduotys bei jų aptarimas; patirties analizė; diskusijos. 

Seminarą veda:
Daiva Tankevičiūtė – „Nova Lux“ lektorė, verslo ir asmeninio efektyvumo konsultantė-praktikė, turinti 15 metų patirtį dirbant pardavimų ir verslo derybų srityje.  Konsultantė turi praktinės vadovavimo pardavimo padaliniui bei įmonės kūrimo ir  vystymo patirties. Augiau nei 10 metų vykdanti mokymus pardavimo, vadovavimo ir klientų aptarnavimo srityse. Organizuoja įgūdžių lavinimo ir tobulinimo sesijas derybų, pardavimo, viešo kalbėjimo klausimais. Mokymų dalyviai ją vertina už dinamišką mokymo medžiagos pateikimą, mokėjimą suburti komandą ir aukštą profesionalumą. Mokymo metu įgytos žinios lengvai pritaikomos praktikoje.  

Seminaro metu pristatomų temų planas:
- Kaip formuoti savo bendravimo telefonu stilių? (Pasitikėjimą kuriantys žodžiai)
- Kaip išgirsti kliento poreikį? Tinkamų klausimų uždavimo technikos ir kliento „sugundymas“.
- Naujų klientų paieška telefonu - „šalti skambučiai“. Kaip pasiekti reikiamą asmenį?
- Tinkamas pokalbio telefonu planavimas: atlikime “namų darbus”. Tikslų laiptai.
- Kaip tinkamai atsiliepti, kai skambina klientai mums: kliento skundai, poreikis informacijai, plepus klientas, įpykęs klientas.
- Sudėtingų situacijų valdymas: uždaro rato įveikimo technikos.
- Pokalbio valdymo technikos ir jų pritaikymas praktiškai.
- Tinkama produkto prezentacija klientui.
- Prieštaravimai pokalbio telefonu metu ir jų valdymas.
- Ar visada pokalbio pabaiga “aiški”: pokalbio užbaigimo metodai?
- Asmeninė sėkmingo pardavimo telefonu formulė.


taip Seminaras vyks Vilniuje spalio 11 d.
taip Pradžia - 9 val.
taip Trukmė: 8 ak. val.
taip Vieta: viešbučio konferencijų salė (vieta bus patikslinta)
taip Dalyviai aprūpinami metodine medžiaga.
taip Dalyviams išduodami dalyvavimą liudijantys sertifikatai.
taip Seminaro dalyviai nemokamai vaišinami kava, arbata pertraukėlių metu ir pietumis.

 

Jūsų investicija: 370 Lt (ir PVM)

Registruotis dabar!

Registruokitės dabar! >>>  

 

Seminarai Jūsų pageidavimu gali būti organizuojami Jūsų įmonėje. 
Atsiųskite informaciją apie savo poreikius ir Jums suteiksime visą informaciją apie vidinius mokymus įmonėje. Domina vidiniai mokymai>>> 
Informacija tel.: (5) 2138394, (37) 337043, kiti kontaktai...
Papildoma informacija ir užsiregistravimas el.paštu: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo automatinių reklaminių žinučių, jums reikia veikiancio Javascript, kad galėtumėte pamatyti adresą
Arba užpildykite doc anketą dabar>>>

Grįžti į seminarų grafiką

 

Vilnius, Savanorių pr. 22
Mob. (652) 77 181
El. paštas: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo automatinių reklaminių žinučių, jums reikia veikiancio Javascript, kad galėtumėte pamatyti adresą

e-sprendimas: Lpromo.LT

Kaunas, Laisvės al. 84
Mob.(685) 58 043
El.paštas: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo automatinių reklaminių žinučių, jums reikia veikiancio Javascript, kad galėtumėte pamatyti adresą