Žmogui negali sektis, jei jis nemyli savo darbo.
David Sarnoff
 
Gaukite naujienas

 

El.paštas
 
V1116 PARDAVIMAI "ĮSIBĖGĖJANČIAM" VADYBININKUI. LENGVAI IR PAPRASTAI Spausdinti El. paštas

Pardavimų rezultatų galima pasiekti lengvai, jei darysime viską taip, kaip nori klientas, jei parduosime naudą klientui, o ne prekę ar paslaugą, jei darysime viską ypač nuosekliai. Per seminarą bus aptarti visi nuoseklaus pardavimo etapai, profesionalaus pardavimo būdai, bus mokomasi pažinti klientų tipus ir sėkmingai užbaigti pardavimo procesą.

Seminaro tikslas:  išmokyti profesionalaus pardavimo pagrindų ir pagilinti pardavimo įgūdžius.

Seminaro nauda:  seminaro dalyviai sužinos, kaip išsiaiškinti klientų lūkesčius ir poreikius, kaip tikslingai pristatyti prekę ir paslaugą, galės identifikuoti pardavimo proceco trūkumus, sužinos, kaip valdyti sudėtingas situacijas ir pabaigti pardavimo procesą.

Seminaras skirtas: pradedantiems  ir „įsibėgėjantiems“ vadybininkams, parduodantiems prekes bei paslaugas ir norintiems patirti pardavimų džiaugsmo skonį. 

Seminarą veda:
Vilija Doronenkovienė – „Nova Lux“ projektų vadovė, verslo ir asmeninio efektyvumo konsultantė, keturiolika metų vykdanti asmeninius aktyvius pardavimus, dirbusi personalo mokymo ir vadovavimo bei klientų aptarnavimo srityse. Organizuoja įgūdžių lavinimo ir tobulinimo sesijas derybų, pardavimo, viešo kalbėjimo klausimais. Mokymų dalyviai ją vertina už praktinį, lengvai prieinamą ir suprantamą mokymo medžiagos pateikimą. Mokymo metu įgytos žinios lengvai pritaikomos praktikoje. Lektorė yra viešojo kalbėjimo klubo „Toast masters“ klubo narė,  taikomosios psichologijos NLP klubo narė, sertifikuota praktikė, turinti pedagoginį, taip pat prekybos ir rinkodaros magistro išsilavinimą.  


Seminaro metu pristatomų temų planas:
• Mano įmonė, prekė, paslauga, mano žinios – aš tikiu tuo?
• Pasiruošimas pardavimui – „namų darbai“.
• Pirmasis kontaktas („šaltasis“ vizitas, telefoninis pokalbis).
• Susitikimas. Kliento pirmasis įspūdis. Kai  „chemija“ nesuveikia.
• Poreikių išsiaiškinimas. Aktyvusis klausymas – klientas viską pasako! Kontroliniai klausimai.
• Prekės pristatymas (sakau viską, ką žinau?)
• Kontroliniai klausimai – klientas jau pasiruošęs pirkti?
• Pardavimas laiku – tada, kai klientas jau nori pirkti.
• Abejonės, prieštaravimai – natūrali kliento reakcija.
• Derybos. Grėsmė ar maloni pardavimo pabaiga?
• Pardavimas – laimi abi pusės!
• Kontaktas su klientu po pardavimo – nauda ar laiko gaišimas?
• Sudėtingų situacijų valdymas.
• Kada prisiminti savo klientą vėl? Lojalumas. Klientai, kurie visad priims kavos puodeliui?
• Pardavimo planai, rezultatų analizė. Pirmaujančio vadybininko ambicijos.


taip Seminaras vyks Vilniuje lapkričio 16 d.
taip Pradžia - 9 val.
taip Trukmė: 8 ak. val.
taip Vieta: viešbučio konferencijų salė (vieta bus patikslinta)
taip Dalyviai aprūpinami metodine medžiaga.
taip Dalyviams išduodami dalyvavimą liudijantys sertifikatai.
taip Seminaro dalyviai nemokamai vaišinami kava, arbata pertraukėlių metu ir pietumis.

 

Jūsų investicija: 350 Lt (ir PVM)

Registruotis dabar!

Registruokitės dabar! >>>  

 

Seminarai Jūsų pageidavimu gali būti organizuojami Jūsų įmonėje. 
Atsiųskite informaciją apie savo poreikius ir Jums suteiksime visą informaciją apie vidinius mokymus įmonėje. Domina vidiniai mokymai>>> 
Informacija tel.: (5) 2138394, (37) 337043, kiti kontaktai...
Papildoma informacija ir užsiregistravimas el.paštu: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo automatinių reklaminių žinučių, jums reikia veikiancio Javascript, kad galėtumėte pamatyti adresą
Arba užpildykite doc anketą dabar>>>

Grįžti į seminarų grafiką

 

Vilnius, Savanorių pr. 22
Mob. (652) 77 181
El. paštas: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo automatinių reklaminių žinučių, jums reikia veikiancio Javascript, kad galėtumėte pamatyti adresą

e-sprendimas: Lpromo.LT

Kaunas, Laisvės al. 84
Mob.(685) 58 043
El.paštas: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo automatinių reklaminių žinučių, jums reikia veikiancio Javascript, kad galėtumėte pamatyti adresą