Svarbu nenustoti kelti klausimus.
Albertas Ensteinas
 
Gaukite naujienas

 

El.paštas
 
V1120 REZULTATYVŪS PARDAVIMAI TELEFONU Spausdinti El. paštas

KAIP PASIEKTI SAVO KLIENTUS TELEFONU IR „PALIESTI“ JŲ POREIKIUS?
Pardavimo telefonu seminaras skirtas privataus sektoriaus atstovams – pardavimo ir klientų aptarnavimo specialistams, konsultantams bei vadovams, kurie telefonu dirba su klientais.
Tiems, kurie nori įgyti daugiau žinių apie klientų poreikius, apie bendradarbiavimo su „sudėtingais“ klientais galimybes, kurie nori ugdyti prieštaravimų valdymo įgūdžius, siekia užtikrinti naujų klientų pritraukimą ir senų lojalumą.

Seminaro tikslas: pristatyti ir tobulinti pardavimui telefonu reikalingus įgūdžius, aptarti augančių klientų poreikių ypatumus šiuo pasikeitimų laikotarpiu. Seminaro metu lektorius, remdamasis savo asmenine ir įvairių organizacijų patirtimi, apibendrins praktines žinias, pasidalins padarytais atradimais bei padės rasti sprendimus, kaip elgtis Jums asmeniškai sudėtingose pardavimo telefonu situacijose.

Seminaras skirtas: asmenims, atsakingiems už telepardavimus ir kasdien telefonu dirbantiems su klientais; pardavimo telefonu specialistams, kurie puikiai išmano savo darbą, tačiau dalį jų brangaus laiko ir energijos „suryja“ „sudėtingi“ klientai.

Seminarą veda:
Lektorė Aistė Mažeikienė, verslo praktikė, o rganizacijų psichologė.
Konsultuoja organizacijas nuo 1999 metų: nustato atrankos ir mokymosi poreikius, turi 9 metų patirtį specialistų ir vadovų atrankoje bei „galvų medžioklėje“; atlieka kompetencijų įvertinimą, darbuotojų lojalumo, „slapto kliento“ tyrimus, įdiegia klientus aptarnaujančių darbuotojų vertinimo sistemą organizacijose. Lektorės patirtis - 9 metai (verslo ir viešasis sektorius). Darbuotojų atleidimo tema domisi nuo konsultacinio dalyvavimo kelių stambių įmonių reorganizacijose 2000 metais.

Seminaro metu pristatomų temų planas:
Bendravimo telefonu dogmos:
- Ko tikisi klientai, su kuriais bendraujame telefonu?
- Pasitikėjimą kuriantys žodžiai ir tonai.

Kaip telefonu išsiaiškinti potencialaus kliento poreikius?
- Klausimų uždavimo technikos.
- Esamų klientų poreikių išsiaiškinimas ir “užkabinimas”.

Naujų klientų paieška telefonu: asmeninių barjerų įveikimas, metodai ir “triukai”:
- Kaip gauti reikiamą telefono numerį? Kaip susitarti dėl susitikimo? Kaip „prieiti“ prie reikiamo asmens?
- Kaip “įveikti vartininką” (šaunią sekretorę) ir pasiekti sprendimų priėmėją?
- Praktinės užduotys

Efektyvaus santykio su klientu sukūrimas:
- Mano skambučio tikslai.
- Mano atsarginiai tikslai (jeigu negaliu pasiekti pardavimo tikslų).
- Kokie prieštaravimai gali kilti iš kliento pusės. Mano pagrindiniai argumentai.
- Kokius klausimus aš turėčiau užduoti. Nuo ko pradėti.

Praktinės užduotys. Produkto / paslaugos pr ezentacijos telefonu. Vaizdo ir garso treniruotės ir analizė.

Sudėtingos pardavimo telefonu situacijos: atsakymas į keblius, provokuojančius, neigiama nuostata „persunktus“ klausimus.

Sudėtingi k lientų „tipai“, kai... „jis mūsų nemato“:
- nekantrūs, skubantys, „labai užsiėmę“;
- „ypatingieji“ (VIP);
- „visažiniai teisuoliai“ ir skeptikai;
- įžūlūs, agresyvūs;
- plepūs, įkyrūs, „išnaudotojai“;
- išsisukinėtojai;
- taupieji, „kankiniai“;
- „Sudėtingiausio kliento“ rinkimai.

Kliento pasipriešinimo įveikimas (praktinės užduotys). Palankaus asmeninio ir organizacijos įvaizdžio išsaugojimas:
- Nerodo susidomėjimo.
- Nesutinka su Jūsų nuomone.
- Nekantrauja.
- „Ir taip jau viską žino“.
- Pertraukinėja agresyviais klausimais.
- Dominuoja ir daug klausinėja, kartais - „ne į temą“.
- Kiti „Ypatingi atvejai“, Jums asmeniškai sunkūs...

Sudėtingos bendravimo su klientais telefonu situacijos.
- Atsipalaidavimo būdai po “ypatingo” kliento.
- Kaip valdyti savo balsą bei “recenzuoti” kalbos turinį.
- Kaip reikėtų elgtis, kai klientas pareiškia pretenzijas.
- Savo pozicijos išlaikymas ir “ne” pasakymas, kai klientas reikalauja daugiau (informacijos, paslaugų, kainų), nei įmanoma.

Bendras pardavimo telefonu plano sudarymas.

Praktinė nauda seminaro dalyviui:
Seminaro metu dalyviai gaus:
- Praktinių patarimų ir įgūdžių, kurie padės tobulinti pardavimo telefonu įgūdžius.
- Konkrečias rekomendacijas savo balso intonacijų ir argementacijos valdymui.
- Veiksmų planą, ką ir kaip padaryti dėl kliento daugiau, nei jis / ji tikėjosi ir užtikrinti pasitenkinimą bei lojalumą.

 

Seminaro kaina
499 Lt + PVM

 

taip Seminaras vyks Vilniuje lapkričio 20 d.
taip Pradžia - 9 val.
taip Trukmė: 8 ak. val.
taip Vieta: viešbučio “Panorama” konferencijų salė (Sodų g. 14, Vilnius)
taip Dalyviai aprūpinami metodine medžiaga.
taip Dalyviams išduodami dalyvavimą liudijantys sertifikatai, teikiamos individualios konsultacijos
taip Seminaro dalyviai nemokamai vaišinami kava, arbata pertraukėlių metu ir pietumis.


Jūsų investicija: 499 Lt (ir PVM)

Registruotis dabar!

Registruokitės dabar! >>>  

 

Seminarai Jūsų pageidavimu gali būti organizuojami Jūsų įmonėje. 
Atsiųskite informaciją apie savo poreikius ir Jums suteiksime visą informaciją apie vidinius mokymus įmonėje. Domina vidiniai mokymai>>> 
Informacija tel.: (37) 337043, kiti kontaktai...
Papildoma informacija ir užsiregistravimas el.paštu: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo automatinių reklaminių žinučių, jums reikia veikiancio Javascript, kad galėtumėte pamatyti adresą
Arba užpildykite doc anketą dabar>>>

 

Vilnius, Savanorių pr. 22
Mob. (652) 77 181
El. paštas: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo automatinių reklaminių žinučių, jums reikia veikiancio Javascript, kad galėtumėte pamatyti adresą

e-sprendimas: Lpromo.LT

Kaunas, Laisvės al. 84
Mob.(685) 58 043
El.paštas: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo automatinių reklaminių žinučių, jums reikia veikiancio Javascript, kad galėtumėte pamatyti adresą