Tu kontroliuoji savo gyvenimą kontroliuodamas laiką.
Conrad Hilton

 
Gaukite naujienas

 

El.paštas
 
V1209 KOKYBIŠKAS KLIENTŲ APTARNAVIMAS Spausdinti El. paštas

Seminaras skirtas: klientų aptarnavimo vadybininkams , kt. specialistams.

Mokymų tipas: aktyvaus mokymo seminaras su metodine medžiaga, užduotimis, pratybomis.

Seminarą veda:
Lektorius Jonas Jadevičius, UAB “Baltic Personnel Strategy Project” direktorius ir konsultantas. Lektorius veda mokymus personalo valdymo, lyderiavimo, nematerialios darbuotojų motyvacijos didinimo, komandos formavimo, pozityvaus mąstymo ir sėkmės valdymo, klientų aptarnavimo, sistemingo pardavimo ir bendradarbiavimo su klientu, konfliktų prevencijos ir valdymo, darbo su klientu telefonu, streso įveikos, verslo derybų, laiko planavimo, darbuotojų atrankos, veiksmingos prezentacijos temomis ir kt. Vadovauja  personalo motyvacijos  ir vadybos tyrimams.

Seminaro metu pristatomų temų planas:
Profesionalus klientų aptarnavimas
- Profesionalaus aptarnavimo principai
- Klientas – svarbiausias žmogus įmonėje, kaip tinkamai juo pasirūpinti. Užduotis
Palankaus pirmojo įspūdžio formavimas 
- Pozityvus mąstymas. Užduotis 
- Kliento pasitikimas ir kontakto užmezgimas. Pratybos 
- Kūno kalbos ir balso valdymo reikšmė. Užduotis
Kontakto užmezgimas ir palaikymas
- Nuostatos suformavimo valdymas. Pratimas
- Kliento poreikių nustatymas. Pratimas
- Aktyvus klausymasis ir dėmesingumas
- Klausimų uždavimo technika. Užduotis
- Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas prie jo 
- Įtaigus kalbėjimas. Pratybos
Sudėtingų situacijų prevencija ir jų valdymas 
- Darbas su kliento prieštaravimais ir pretenzijomis. Pratimas 
- Konfliktų priežastys ir tipai 
- Bendravimo ypatumai konfliktinėse situacijose. Užduotis 
- Konfliktų valdymo etapai. Užduotis 
- Konfliktų sprendimo strategijos. Pratimas 
- Asmeninės įtampos valdymas. Pratybos

Praktinė nauda seminaro dalyviui:
pozityvaus įvaizdžio formavimas, geresnis kliento poreikių išsiaiškinimas ir patenkinimas, efektyvesnis bendravimas su klientu ir sudėtingų situacijų sprendimas, kliento pasitenkinimo užtikrinimas.

 

taip Seminaras vyks Vilniuje gruodžio 9 d.
taip Pradžia - 9 val.
taip Trukmė: 8 ak. val.
taip Vieta: Vilnius
taip Dalyviai aprūpinami metodine medžiaga.
taip Dalyviams išduodami dalyvavimą liudijantys sertifikatai
taip Seminaro dalyviai nemokamai vaišinami kava, arbata pertraukėlių metu ir pietumis.


Jūsų investicija: 230 Lt (ir PVM)

Registruotis dabar!

Registruokitės dabar! >>>  

 

Seminarai Jūsų pageidavimu gali būti organizuojami Jūsų įmonėje. 
Atsiųskite informaciją apie savo poreikius ir Jums suteiksime visą informaciją apie vidinius mokymus įmonėje. Domina vidiniai mokymai>>> 
Informacija tel.: (37) 337043, kiti kontaktai...
Papildoma informacija ir užsiregistravimas el.paštu: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo automatinių reklaminių žinučių, jums reikia veikiancio Javascript, kad galėtumėte pamatyti adresą
Arba užpildykite doc anketą dabar>>>

 

Vilnius, Savanorių pr. 22
Mob. (652) 77 181
El. paštas: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo automatinių reklaminių žinučių, jums reikia veikiancio Javascript, kad galėtumėte pamatyti adresą

e-sprendimas: Lpromo.LT

Kaunas, Laisvės al. 84
Mob.(685) 58 043
El.paštas: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo automatinių reklaminių žinučių, jums reikia veikiancio Javascript, kad galėtumėte pamatyti adresą